torsdag, oktober 18, 2007

Prinsesvøbert og 1 Ludo baby trøje

Så blev jeg endelig færdig med mit prinsesvøb. Som jeg fortalte på festivallen, så måtte jeg udmåle hvormange spidser i yderborten jeg max/min skulle strikke om dagen, ellers var jeg aldrig blevet færdig.

Men nu er det der og jeg er meget tilfreds med resultatet, og ser frem til at skulle aflevere det til baby i næste uge :-) Som betaling for det har jeg påberåbt mig gramseretten på baby :-)

Ludo`en som ligger på tæppet er til samme Alicia. Den er strikket i bebe baby yarn, suverænt garn og skøn model at strikke.


Det bliver vist ikke den sidste af slagsen jeg strikker :-)

Glæder mig meget til at aflevere begge dele, og pønser på at nå at strikke en kyse af resterne af bebe garnet så den passer til trøjen.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis jeg kendte nogen, der ville strikke et så lækkert svøb OG en ludo til mig og min baby, ville jeg ganske omgående glemme min høje alder og blive helt og aldeles SKRUK :-))
Lækkert, lækkert
kh
marianne

Pia sagde ...

Hvor er det bare blevet rigtig flot - jeg er sikker på at baby og forældre bliver meget glade for det :-)
Kh
PiaT
PS... nu er telefonen ladt igen, så vi kan snakke videre :-)

Tina Hult sagde ...

Tak skal i have, som skrevet synes jeg også selv det er blevet ret godt.

Jane sagde ...

Du milde, noget flot strik du har lavet. Der må være nogen meget glade forældre et eller andet her i landet.

Merete sagde ...

HEj Tina

Sikke lækkert svøbet er blevet. Det er godt nok flot og et stort arbejde at strikke.

Merete, Ramløse