tirsdag, maj 13, 2008

Sommeridyl og et grønt Monster







Jep, så kommer der lige en rigtigt sommerbillede fra "landet", dette er den cykel som jeg bruger rigtig meget når vi er der, den er super dejlig og som det kan ses så er der plads til strikkekurven. :-)












Og her kommer så lige en gentagelse, eller rettere en OMMER. Jeg fik jo garn for den der ikke kunne vaskes - se tidligere indlæg - Og var egentlig begyndt igen, da det pludselig går op for mig at man jo overhoved ikke kan bruge opskriften til at strikke efter. Bla. står der på et tidspunkt at man har 45 m og skal tage 1 m ind i hver side på hver 2 p til der er 36 m = 78 p ??? når man så ser på måltegningen så skal ærmerne faktisk være 90 cm lange, ja undskyld mig men så bliver det da en Monster ting. Summa sumarum blev at jeg trevlede den op igen og startede med at strikke kraven - altså oppefra og ned- og har lavet min helt egen opskrift. Mon der er nogen der vil købe den? Den er alstå superfed - selvom den ser lidt monster agtig ud. jeg skal se om jeg kan få et billede med en model inden i.

Ingen kommentarer: