søndag, februar 08, 2009

Hvorfor strikker du ikke??


Tjaaa....... fordi jeg har lavet soveværelse i stand de sidste par uger, er det ikke blevet til særlig meget strik.

Rummer skulle ryddes - det indeholdte alt mit garn - hvilket ikke var ret meget (hmpfff). Alle sønnes møbler skulle afsættes, rummet skulle males og der skulle købes klædeskab og kommode. Det hele skulle samles, hvilket tog rigtig lang tid, og alt fra det gamle klædeskab skulle sorteres og lægges til rette i det nye skab.

Man burde faktisk rydde ud lidt tiere. Uden helt at ville indrømme det, så har vi faktisk FOR meget tøj. Tænk at man kan sortere 4 sække fra der er røget til udsmid - PINLIGT ikke? Og jeg er helt sikker på at vi ikke mangler noget af det. Deri er der altså også iregnet håndklæder og sengetøj. Men det godt nok pinligt når man kommer slæbende med sæk 3 og 4.

Skabet er et Hopen fra Ikea til den nette sum af - spidsen fra en jetjager - Der er stort walk-in skab i hjørnet og ellers skabe af 60 x 60 x 235. Det godt nok stort og meget meget luksus præget.

Nu skal jeg så igang med mit nye strikkeværelse/musikværelse, hvilket i øjeblikket ligner et bombe-krater af rang. Alt mit garn er i sække og kasser og stablet i en totalt uordentlig bunke midt i det nye rum. Jeg skal fjerne det gamle tapet og sætte væv op - så skal der males og indrettes, og først derefter kan mit garn komme på plads. Tror i lige jeg glæder mig - JAAAAAAAAAa.

Så skal jeg male det værelse som skal være drengenes fælles værelse (de er her kun 1 gang pr. mdr. hver) og det skal også indrettes.

Pyhaaaaa det strengt at være håndværker - mor og passe mand, job og hjem samtidig.

Nå men nu ved i hvorfor jeg ikke strikker i øjeblikket, og heller ikke kommer til at gøre det foreløbigt.

En ting er sikkert, jeg trænger ikke ligefrem til en tur i motionscentret i øjeblikket. :-)

1 kommentar:

Pia sagde ...

Nå, så fik du skabet til at stå der, hvor du ville have det - nemlig hjemme hos dig :-)
Tillykke med det - vi ses lige pludselig.
Knus og hilsener til Jer allesammen :-)
Pia - henne i Malmö