onsdag, oktober 07, 2009

Jeg har også strikket en bluse fra Gepard i lin garn til min svigerinde. Jeg fik den bare ikke fotograferet da mit kamera strejker ind i mellem. Men den er hvid og der er 2 snoede stykker på forstykket som er strikket i net. Den blev meget fin og hun er rigtig glad for den. Snupper et billede når jeg ser hende i den.







Og på grund af kameraet fik jeg heller ikke billede af den lille jordbrhue jeg strikkede til........ (det må jeg ikke sige). Men hun blev meget glad for den og den er altså super sød.



Jeg strikker stadig på et mintgrønt peacock sjal som er bestilt færdigt til om 1½ år så der er god tid - jeg er nu nået over halvvejs, har lagt det i sommerhuset, og SKAL strikke 6p hver week-end jeg er der. Så det er snart færdigt.



Min ballerina i Kauni som jeg startede på sidste sommer bliver også motioneret ind imellem. Mangler nu kun ½ ærme og sidste forstykke.

Ingen kommentarer: