tirsdag, februar 19, 2008

Færdige projekter og Domino


Nøøøjjjj hvor er det længe siden jeg har lavet et indlæg hertil. Men nu skal det være.
Jeg har i den forgangne tid selvfølgelig strikket strikket og strikket. Men ikke blogget.
Jeg har strikket mit super karla sjal færdigt, men nåede ikke at få et billede inden det blev aflevet, øv, det blev ellers super flot. Det er strikket i flerfarvet Kauni i den beige-grå. Meget Super karla flot :-)
Udover det har jeg færdiggjort endnu et prinsesvøb, som heller ikke blev fotograferet inden afleveringen. HM - jeg MÅ altså snart tage mig sammen til at huske det kamera.
Jeg har selvfølgelig gang i endnu en "forbryder" som skal være en gave, og den er godt på vej.
Jeg er også i gang med et halvt prinsesvøb, som gerne skulle ende med at blive et sjal til mig selv.
Og så har jeg gang i denne her :
http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=107&d_id=1&lang=dk Og jeg må nok sige at jeg hurtigt blev træt af at strikke den på den måde der står i opskriften, og fik lavet den om til en domino strikket "på den rigtige måde". Så går det altså noget nemmere :-) Ikke noget med 1 tern af gangen i vandrette linier, til mig, tak :-) Det foreløbige resultat kan ses på billedet, jeg er lige startet på "overdelen". Den stirkkes også i Kauni farve W-ET. Glæder mig meget til den er færdig, da jeg virkeligt "mangler" en trøje (men hvilke strikker gør ikke det?)

1 kommentar:

Tineke sagde ...

Ja, der var du! Du var røget af min bloglines, og jeg kunne bare ikke huske din blog.....

Sikke mange fine ting du har lavet i mellemtiden, hold da op.

Mange hilsner, Tineke