søndag, juni 15, 2008

Og så lige dem her

Denne lækre lille trøje har jeg IKKE strikket - det har min kollega - som skal føde i næste uge. Synes bare den er Så sød at jeg er nødsaget til at vise den. Jeg har kun stået for montering og broderi :-)

Held og lykke Christina, med den forestående fødsel af din søn! Glæder mig enormt til at give ham alt det jeg efterhånden har strikket til ham :-)






Jeps - dette er så en af de ting jeg har strikket til den kommende verdensborger :-) HM - farven er altså MONSTER grøn, den mangler lige lidt montering og nogle knapper. Men ellers er den strikket i bommuld/acryl og der super blød. Der skal forøvrigt flodhesteknapper i, fordi MOR er vild med flodheste :-)

1 kommentar:

Fríða sagde ...

söde babyting, flot sjal og supersejt med sådan en sokkemaskine, jeg er spændt på at se billede af den.
kh.fra Island
Frida