fredag, september 05, 2008

long time - no seeeeeee




Du godeste hvor er det længe siden jeg har blogget noget som helst! Nå, men det jo ikke fordi jeg IKKE strikker for det gør jeg. Her kommer lige lidt opdateringer!








Først kommer her et af de gammelkendte HV sjaler, som jeg har strikket på bestilling! Færdigt og afleveret.




Og her har jeg så strikket en jeg-vil-gerne-ligne-en-kendt-designer-ting-bluse(vest) Efter egne indfald/udfald. strikket i bommuld/elastan - og er super fed! Den er til mig!








Og da jeg nu var igang med HV sjalet, opdagede jeg at jeg havde 5 ngl. af originalgarnet liggende - så strikkede jeg et ekstra. Til mig.
















Så fant jeg opskriften (GAMMEL SAG) på denne yndighed, som jeg overhoved ikke synes var sjov at strikke - eller overhoved ikke blev som jeg vil have det, så den bliver sat til salg. Men færdig blev den.







Så er det blevet til 3 par valkede futter, også på bestilling. De mangler lige noget gummi-bund, så er de klar til levering.




















Ingen kommentarer: